Halvtidsuppdatering fran Kreta...

Vi har det helt underbart har.

Forsta dagen va lite sisadar. Det regnade hela morgonen sa vi tog oss en shoppingtur. Pa eftermiddagen sprack det upp och vi fick se solen. Gissa om vi blev glada.

Natten vrakte det ner med sen dess har vi haft stralande sol. Helt underbart!!!

Vi far val se hur vadret blir har framover... Har ju helst sol forstass, men blir det regn resten av tiden sa ar jag faktiskt anda nojd, for nu har vi ju faktiskt fatt 2 dagar pa stranden.

Det gar faktiskt ratt sa bra att vara utan Aliciagumman an sa lange. Tanker mest pa henne pa kvallarna...da ar det lite svart att somna...

Hoppas att allt ar bra dar hemma med alla.

Vi hores. adios


Det här inlägget gjorde jag i Kreta, men av nån konstig anledning så kom den aldrig med :-)

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Åh, jag som blev "rädd" att folk skulle tro jag var en näsvis fröken, vilket såklart inte är syftet.

Men tack, det var fina ord av dig :)



Hur har du haft det i utlandet??

Kramar!

2009-09-21 @ 13:52:06
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0