Jag har blivit knäpp!! :-)

Både igår kväll och i morse så stoppade jag i brödet i kylen istället för brödlådan... Är det möjligtvis alzeimers (stavning?!) som kommer smygandes ;-)
Haha...
Tack och lov så har jag själv märkt det, och inte Petrus...annars hade nog han börjat undra också.

Idag har varit en väldigt lugn dag. Jag och Alicia har varit en tur till lekparken och sen så har vi sovit 2,5 timme. Inte helt fel faktiskt :-)

Den lilla damen är fortfarande väldigt dålig i magen, så det blir att vara hemma för henne imorgon också, sen på fredag så är ju dagis stängt. Tyvärr så har hon smittat mig också...är inte helt kry i magen själv, så kvinnan på vc tyckte att det skulle vara allra bäst om vi va hemma och vilade oss.
Sen sa hon även att hennes lösa mage kan ta lång tid på sig innan den går tillbaka till det normala... 1-2 veckor, men hon kan ändå gå på dagis då, för då smittar det inte.

Ikväll blir det lite höstjobb här ute på gården. Mina köra föräldrar kommer också med en hjälpande hand...
Ser faktiskt fram emot det :-) Tycker att det är rätt så mysigt med hösten...

Det va allt för den här gången. Nu ska jag ta och gå och hämta in posten. Hoppas att det är nåt till mig :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0