Jobbig natt...

Nu har det blivit Alicias tur att bli sjuk. Hon nyser, är snorig och hostar...
I natt som hon oroligt och va ledsen så att jag fick hämta henne. Hon va då glödhet. Tempade henne och den visade 39,6. Nu på morgonen så är hon i rätt så bra form igen. Bara liite varmare än vad jag är.
Hoppas verkligen att det blir kortvarigt det här, för imorgon ska vi ju på begravning hela familjen.
Iget jag ser fram egentligen, men samtidigt en sak jag vill göra.
Jag vill ändå att Alicia ska med, för det lättar som stämningen liiite i alla fall. Är inte hon med så kommer jag nog aldrig sluta grina.

Pga dotterns tillstånd idag så blir det en lugn mysdag med mycket Babar och Molly Mus :-)


Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas att sjuklingen kryar på sig. Jag vet faktiskt inte vad som gäller för mig. Antagligen så går dom tillbaka och kollar vad jag tjänat nu när jag springvickat. Måste kolla upp det där..

2009-09-04 @ 15:33:13
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0