Semestern i bilder.

Vi har haft en otroligt bra semester. Den började ju dåligt, med regn, men sammanlagt så blev det 4 dagar med sol, så vi är mycket nöjda.
Här kommer lite bilder...



Utsikt från vårat hotell





Visst ser det mycket bättre ut med blå himmel :-)



Den här lille filuren sprang upp på mammas sko en dag...











Har förstås tagit mååånga fler bilder.... men ni skulle få sitta här en hel dag om jag skulle lägga upp dom, så jag nöjer mig med dom här :-)

På flygplatsen i Chania såg vi 2 kända ansikten... Nån som kan gissa på bilden här under vem det va?









Gissade ni på Måns och Marie? Isåfall har ni rätt :-)
Mamma skulle försöka Smyga och ta på dom då dom gick förbi, men pinsamt nog så hade blixten gått på av sig själv (jag hade nämligen sett till innan så att den va avstängd) så när hon tog på dom så blixtrade det massor. Piiinsamt.
Sen i gaten satt dom bara nån meter ifrån oss så då gick hon fram och basd om en bild "till hennes flicka där hemma" :-)
Dom är verkligen ett sött par.





Tack kära mamma för denna underbara resa. Kommer aldrig att glömma den! Och jag gör mer än gärna om det ;-)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, vilken paparazzi till mor du har. =)

Ser ut som ni haft det trevligt, var det bara du och din mor?

2009-09-21 @ 21:38:07
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Dom är verkligen snygga dom där två människorna. Herregud. Snyggt jobbat av Sigbritt att ta bilden!



Vad härligt det ser ut, jag måste åka till Grekland någon gång!

2009-09-21 @ 22:06:05
Postat av: Emma

Det var jag som skrev

2009-09-21 @ 22:06:50
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack kära gumman .Jag tyckte också att vi hade det toppen.Bla med massage, make up, ögonbrynsplockning, sol, bad, god mat och shopping.Trevligt sällskap.Ja vad kan man mera begära.Älskar dig.

2009-09-21 @ 22:08:05
Postat av: therese la

ni ser ut att ha haft det riktigt skönt....hur brun är du nu dåå..ska du till elin på kalas på lördag???

2009-09-22 @ 11:30:48
Postat av: Emma

Therese La: Jo vi har haft det riktigt bra. Tycker att brunfärgen farit bort riktigt snabbt faktiskt.

Vi har blivit bjudna på kalaset på söndag och inte lördag. Vet inte om vi ska fara än. Det är möjligt att vi kommer att dra upp husvagnen då, så vi får se. Ska ni dit då eller?

2009-09-22 @ 12:38:17
URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0