September...

Nu är det verkligen höst. September. Men det har då inte märkts på vädret idag i alla fall. Det har ju nästan varit sommar ju :-)

Idag hämtade jag Alicia på dagis direkt efter lunch. Sen drog vi direkt till Piteå.
Där blev det lite shopping och så klippning för både mig och tösen :-)
Vi va även förbi Barbro, farfars fjälla... Han va dock inte hemma. Trist tyckte Alicia.

Nu kan jag också skylta med att jag är stolt ägare till alla fina kläder i det förra inlägget. :-D Kan verkligen inte förstå hur hon kunde sälja dom så billigt!!! Dom är ju faktiskt mycket finare i verkligheten än på bild dessutom!! Så nu har vi fyllt på Alicias garderob rejält. Byxor behövs fortfarande dock.
Det är så svårt att hitta byxor då hon är så smal. och inte nog med det. Nu när vi slutar med blöjor blir hon ju ännu smalare :-) Då har hon ju inte blöjan som får byxorna att sitta på plats.

Det blev rally hem från Piteå för att hinna med min massage på Aqua Spa. Underbart va det...
Så idag har jag verkligen blivit ompysslad. Både varit och klippt mig och fått massage. Inte varje dag det händer :-)



Fick föressten ett samtal från arbetsförmedlingen idag. Jag ska dit på torsdag...och kanske kanske att det blir lite ändring i framtiden. Men säger inget än föränn jag vet säkert :-)

Hoppas att ni har haft en lika bra dag som mig, för min har verkligen varit toppen!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken dag!! :o) Byxor tycker jag är jättesvårt, Agnes har så korta ben... sen gör blöjan att baken blir dubbelt så stor också! :S Vad har Alicia för storlek nu?

2009-09-01 @ 23:58:24
URL: http://kaipiyonet.blogg.se/
Postat av: Emma

Härlig dag! Du måste ju visa en bild på frillorna :-)



Nu blir jag nyfiken om vad du har på gång med arbetsförmedlingen, hoppas det går vägen!

2009-09-02 @ 08:38:41
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Det blev en annan vagn, du kan kolla in den på bloggen nu. Den du tipsade om var sprucken i handtaget och så var den ganska sliten i tyget så då blev det den andra för samma pris. Jag prutade ner den från 1000 till 500 så det kändes bra :-)

2009-09-02 @ 11:51:37
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0