Tänkte ge er en liten chans...

Jag har fått lite förfrågningar om beställning av mössor dom senaste dagarna... Några beställningar tror jag inte att jag kommer att ta, inte än på ett tag i alla fall.
Men tänkte ge er chansen här att få köpa den här mössan:

Tänkte egentligen först att först till kvarn får den, men så tycker jag att det är så svårt det där med pris, så därför säljer jag den istället till högstbjudande :-)

Någon som är intresserad av den?

Maila mig isåfall på: [email protected]

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin A

Vad roligt att du syr, Emma. Jag har själv sytt några bebisbyxor, både vanliga och sparkbyxa. Riktigt roligt när det är klart, men det blev ett par svordomar innan jag var klar. =) Valde ju bort syslöjden för träslöjd i skolan, just för att jag inte riktigt kom överrens med symaskinen. Haha! Men den som ger sig.. Lär bli att sy mer framöver tror jag!

2009-09-08 @ 07:44:02
Postat av: Emma

Malin A: Jasså så du syr också. Visst är det kul!! I alla fall då man är klar :-)

2009-09-08 @ 08:27:40
URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0