Tappert försök.

Alicia gjorde allt hon kunde för att få mig att stiga upp i morse.
Hon provade med:
"Kom nu morsan"
"Gumman"
"STIG UPP MAMMA"
Om och om igen... Fick tillslut ge med mig :-)

Det där med "morsan" är inget jag gillar. Petrus försås som lärt henne, men det är första gången som hon säger det själv, alltså utan att härma han...

Idag blir det att bara vara hemma och fixa. Ska ha födelsedagsbesök ikväll då mina föräldrar inte kunde komma imorgon. På tal om födelsedag så kommer Petrus heller inte att vara hemma imorgon...så det blir bara en helt vanlig dag. Jag och Alicia kommer att sitta här hemma själva och t.o.m äta middag själva...Det är verkligen trist att fylla år nuförtiden. Tänk hur kul det va då man va liten!!! Man hade ju pirr i magen flera dagar innan och hade verkligen nedräkning...
Nu skulle jag helst skippa det helt. Jag behöver inte fylla år längre!! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är lite beroende på vad det är för plagg, de är ju så olika i storlekarna... men 92 sjunger nog på sista versen, 98 är lite stort men man får ju vika upp ärmar och benslut! :)



Vad trist att fira födelsedag själva! Men å andra sidan har man ju slutat att bli äldre, visst var det så?! :) Grattis i förskott!

2009-09-02 @ 12:13:54
URL: http://kaipiyonet.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja det är säkert så att när den väl kommer vill man bara bli av med den :) Bara hoppas det går att vaccinera sig rätt så fort så man slipper vara orolig. Nä du, morsan och farsan låter faktiskt inge vidare. Kanske när dom är 15 men inte 3 ;)

2009-09-02 @ 15:05:11
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Malin A

Kan du inte sy byxor till henne. Då kan du ju smala av mönstret lite om du vill. Har för mig att du sytt något till Alicia tidigare.



Du är ju en riktig pysslare, borde passa perfekt!

2009-09-02 @ 15:16:28
Postat av: Anonym

Ja det är inte alls lika roligt att fylla år längre. Tänk när man passerat 30, då lär man ju aldrig få några presenter fniss



Jag tänkte komma och lämna över en present någon dag också om det går bra?

2009-09-02 @ 21:49:53
Postat av: Emma

Malin A: Jo jag får nog ta och ta fram symaskinen :-) Men det är ju så mycket enklare att bara gå till en butik och köpa :-) Men nu ha rjag inte så mycket val känner jag. Tack för tipset.

2009-09-03 @ 12:14:51
URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0