Ursäkta mig...

 Dåligt med uppdatering här, jag vet, men det är så mycket annat just för tillfället och jag har helt enkelt inte tid för bloggen.
Har en sak på g som gör att jag surfar runt stora delar av min fritid. Vad det är kanske ni får veta sen nån gång :-)
En annan sak som jag har på g är dom där f-b husvagnsdynorna. Har köpt flera meter tyg (för ett år sen) och har nu klätt om några kuddar. Tyvärr så har jag nu insett att det kommer inte att räcka till alla dynor...
Och det absolut värsta av allt. Tyget går heller inte att få tag på längre!!! Vad ska jag göra?!?!?!?


I går så gjorde jag min första praktikdag på H&M. Det gick faktiskt bra, men gud vad jag hade ont i rygg och ben efter en hel dag där. Är inte van att stå så länge. Hoppas att det blir bättre med tiden :-)

Idag har jag varit på en shoppingtur på stan, men som vanligt så kom jag inte hem med nåt till mig själv :-) Det är så typiskt!
Vi passade också på att luncha med världens bästa Johanna och så träffade vi faster Lina en snabbis.
Jag tog en chansning och lät Alicia vara utan blöja på stan och det va inga problem. Hon sa till direkt hon behövde på toa.
Dum som jag va så glömde jag en blöja till sovningen, så jag blev tvungen att ragga till mig en blöja av en bekant :-) Men det gick fint det också...

Nu ikväll har det bara blivit en mysig slapparkväll. Så skönt faktiskt :-)



Kommentarer
Postat av: Malin A

Blir alltid lika nyfiken på dna projekt!

Förstår det där med ryggen och fötterna, gäller att man har bra skor, brukar iaf underlätta.



Fortsatt trevlig helg!

2009-09-27 @ 11:21:48
Postat av: Ida

Jag blir åxå lite nyfiken...



Jo, det brukar kännas i fötterna att stå och gå en hel dag, men tro mig, de blir bättre ;)!

2009-09-27 @ 21:34:51
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: theresela

glömde bort att ringa dej i torsdags....har så fullt upp nu..glömmer så mycket..men ska höra va mig nån kväll när jag har tid...kram på er

vad fin hon blev på bilden...

2009-09-28 @ 11:33:13
Postat av: åsa

Kraftigt nyfiken på vad du har för projekt på g ???? =)...Då vi aldrig springer på varann på vid lämning på förskolan, så måste jag kolla här vad som händer =)



Så roligt med praktik på H&M, det skulle jag gärna göra åxå....Hoppas det går bra!!



Ha det så bra, så ses vi nån gång!!

2009-09-29 @ 10:34:44
Postat av: Martina

Nu finns underverket att skåda på bloggen!

2009-09-30 @ 14:13:33
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0