Fredag.

Åh så skönt det va att vakna i morse och veta att det inte skulle komma nåt jobb-sms :-) Hade egentligen tänkt att ta en lång och skön sovmorgon, men vaknade kl 8 å va pigg. Typiskt. Alicia den sjusovaren som vill 08:40 så jag låg och drog mig fram tills dess. Skönt det med :-)

Annars så har vi varit en sväng till Solbacken och stan idag.
Har köpt tyg till att göra spjälskydd och sängkläder till pyret i magen. Så nu har jag jobb framför mig, som om jag inte har tillräckligt mycket att sy ;-)
Hittade även lite på rean på Lindex till Alicia och sockar till mig. Jag kan inte förstå vart alla mina sockar tar vägen. Tvättmaskinen verkar ju äta dom!!!

Idag går vi in i v. 35. Oj vad tiden går fort nu känns det som. Har ännu inte fxat nåt inför bäbis ankomst så det ska jag snart ta tag i. Det är ju endel att ta fram å tvätta och fixa å så... Bättre att ha det klart än att stressgöra allt sista veckan :-)
Skötbord är i alla fall inköpt tidigare i veckan.


Blir nog perfekt att ha ovanför badkaret :-)

Ikväll så kommer Daniel, Emma och Knut hit och ska äta middag här. Så det ska bli trevligt.
Måste ta och fortsätta med mitt lilla projekt nu...

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0