Ibland ska man ha lite tur också...

Förra året vid den här tiden så fick jag pengar från norge. Pengar som jag egentligen inte skulle haft, men det kom dom inte på föränn ca 2 månader efteråt. Dom där 4000nok fick därför förbli orörda på mitt norska konto för att jag visste att dom skulle återbetalas. Sen har jag inte hört nåt mer...
Idag fick jag dock brev från NAV att dom beslutat att dom inte kommer att kräva tillbaka dom där pengarna i alla fall då det va dom som gjort felet.
Det är inte helt fel även om det inte rörde sig om så många tusenlappar. I´m happy!! :-D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt! Nu kan du kanske unna dig något kul.

2010-04-27 @ 22:11:26
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Anonym

detta var väl vad ni behövde eller hur??

2010-04-28 @ 06:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0