Onsdag.

Idag har varit en riktig skitdag!!!

Stället jag är på för tillfället är utomhus väldigt mycket. Skönt kan man ju tycka, men det är faktiskt inte så skönt att vara höggravid och gå och plumsa i snö, för det är just det man får göra. Snön bär ju inte ens barnen nu när det är så milt och skönt på dagarna, så det blir att gå några försiktiga steg för att sen sjunka ner så jag har snö till knäet, samla alla krafter jag har för att ta mig upp för att sen sjunka ner igen. Ville bara lägga mig ner och grina idag. Barnen fastnade ju också och hade sig och tappade skor då dom fastnade så det va ett h-vete...Sammandragningarna har dessutom kommit idag för minsta lilla ansträngning...
Inte nog med det. Har nu sjukt ont i rygg och höfter och ser mer och mer ut som en anka då jag går.
Sen så va jag med om en mindre rolig sak också idag då jag blev utsatt av en "storkille" som spottade, sparkade och matade med slag mot mig. Att vara barnskötare är inte så "bara" alla gånger och just idag så va det inte ett jobb jag ville ha ;-)

Vi får väl se hur jag känner mig imorgon, för så som jag är nu så går det verkligen inte att jobba... Blir en tidigkväll så får vi hoppas att kroppen repar sig till morgondagen.

Behöver jag säga att just nu så hoppas jag mer än någonsin att jag får havandeskapspenningen beviljad!!??

Kommentarer
Postat av: Martina

Lät inte alls kul att plumsa på i snön! Jag gillade också den bilden skarpt ;)Längtar Alicia efter bebisen någonting då?

2010-04-07 @ 21:02:23
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Emma

Jobbigt med såna dagar då allt känns skit. Hoppas det känns bättre idag!

2010-04-08 @ 09:24:19
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0