Pjuh...

Är helt slut nu efter allt sjåande idag.
Har jobbat på riktigt bra i garage/hobbyrum och även sorterat alla barnkläder och märkt ordentligt. Tvättat 2 maskiner bäbiskläder. Städat lilltoan så att den nu är skinande ren. Det behövdes kan jag lova!!
Har även packat bort det mesta av vinterkläderna.

Förstår inte riktigt vad det är som händer, för det här är inte likt mig, men ändå skönt då man får sånna här städ il :-) Det känns dock i höften och ryggen. :-(

Och tro det eller ej, men symaskinen har stått still idag. Det är inte varje dag :-)

Nä nu ska jag ta och pyssla om mig själv lite med att måla naglarna, inte varje dag det händer heller...

Kommentarer
Postat av: mamma

bra jobbat.men ta nu å till sängs å vila så att lillvännen får det lungt.god natt

2010-04-21 @ 22:01:20
Postat av: Johanna

Att städa och göra iordning har med graviditeten att göra, har jag fått för mig! Speciellt mot slutet? =)

2010-04-23 @ 23:42:47
URL: http://minahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0