Tillbaka till vardagen...

Påsken våran har varit helt perfekt. Solen kunde dock fått visa sig liiite mer, men jag är glad för dom soltimmar vi fått.
Först så spenderade vi några dagar i Malå och sen for vi till Stavaträsk där det blev lite skoterkörande också. Kommer inte att skriva så mycket, utan tänkte uppdatera i bilder istället :-)


   



  



I veckan är det jobb för hela slanten. Jobbar heltid, förutom måndags då som va röd dag...
Det känns verkligen i kroppen, även om jag faktiskt är en aningen bättre i rygg och höfter nu. Men sitter jag ett tag så får jag ont...främst i revbenen...och står jag får jag ont i ryggen. Inte lätt, men bara att bita ihop.
Väntar på svar från fk om jag blivit beviljad havandrskapspenning, även om jag tvivlar på det... Och blir jag beviljad så är det ändå inte säkert att jag kommer att sluta jobba. Vill jobba så länge det går, för pengarna behövs.

Ställde mig på vågen i morse och den går uppåt alldeles för snabbt nu, men det kanske också beror på mitt godisintag. Har blivit världens godisgris och vill inte ens tänka på hur mycket jag tryckt i mig denna graviditet. Usch och fy. Säkert lika mycket som jag i vanliga fall gör på 1 år... eller säkert mer än så också. Så nu är det slut med det!! Ska hålla mig till helger nu. Det räcker.

Nu ska jag ta och städa bort mina tyger och ta och krypa i säng...för imorgon är det full fart igen.
Natti.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller min tummar att du blir beviljad, kan vara skönt att ha ifall du inte orkar jobba mer! En trygghet! Härlig påskhelg ni verkar ha haft! Vi hade det lugnt då Lucas var sjuk! =(

2010-04-07 @ 11:06:22
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: Martina

Hoppas du får havandeskaps för det var grymt skönt att få vara hemma sista tiden innan. Kan tänka mig att det är dessto skönare när ni redan har Alicia också. Få lite mer tid till henne innan och så. :) Klurat ut några namn ännu till bebis än? :)

2010-04-07 @ 13:34:27
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0