Tisdag.


Idag så har symaskinen gått varm medan Alicia varit på dagis.



Nu tror jag snart att det får räcka med mössor... :-)
Alicia fick sig också en ny, (som om inte hon redan har nog) men den glömde jag lägga med här. Så hela 11 mössor har blivit till idag.

Efter middagen så åker hela familjen till Edda. Vi ska dock inte vara tillsammans där. Petrus ska träna innebandy, jag ska på vattengympa och Alicia ska bada med morfar medan jag och hennes mormor tränar :-)
Jag måste ju passa på att utnyttja receptet på gratis bad nu medan jag kan.

Har ringt till bm idag och ska få komma på fredag så att hon får känna om bäbis fortfarande ligger i säte... Så håll tummarna för mig då :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0