Torsdag.

Gick och la mig vid 21 igår. Inte varje dag det händer, men jag hade ju som sagt ont + sammandragningar och så började jag må så illa, så då va det lika bra att krypa till kojs.

Steg upp i morse för att fara och jobba, men det första som hände då jag steg upp va att jag fick sammandragningar + att ryggen fortfarande gör ont efter gårdagen, så jag beslutade rätt så snabbt för att det skulle bli en lugn dag hemma. Hatar verkligen att vara hemma från jobbet. Det händer inte ofta, men då jag väl är det så har jag sån ångest för att jag är hemma... Men vem tackar mig för att jag sliter ut mig. Inte en enda!!!
Måste försöka tänka på mig och bäbisen, för det är det som räknas mest just nu.
Vill helst att bäbisen ska stanna några veckor till.

Får se hur det blir med jobb imorgon, men mest troligt så stannar jag nog hemma imorgon också...eller så inte. Kan inte bestämma mig :-)

Ringde föressten fk och dom har fortfarande inte tagit nåt beslut... :-(
Kan verkligen inte förstå vad det är som tar en sån jäkla tid!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stanna hemma och vila du, det är inte värt att ha så ont. Fk har 30 dagars handläggningstid på varje enskilt ärende och det informerar de inte så bra om utan det "ska man bara veta" fick jag till svar när jag gjorde ringde. Ring igen och be om förtur, det kan fungera om ansökningsdatumet för havandeskapet är nära.

2010-04-08 @ 09:46:19
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Emmeli och Mio

Vilken vecka är du i nu?

Hinner inte hålla koll på alla gravida ;)



Var hemma och ta det lugnt du!

Som du själv skriver, vem tackar dig? Ingen...

Puss!

2010-04-08 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0