Vattengympa...

...har jag varit på nu ikväll. Från början så tyckte jag mest att det va obehagligt att stå och hoppa fram och tillbaka med så pass stor mage... Tror inte att bäbisen gillade det heller då det blev väldigt livat i magen... Fast vem vet, den kanske vattengympade den med ;-)
Funderade tom på att gå därifrån, men det gick bättre och bättre, så jag va med hela passet.
Härligt att få röra kroppen lite och tro det eller ej, men det tog inte ont en enda gång i höft eller rygg!!!!
Alicia va och badade med morfar medan jag och mormor gympade, men efter träningen så blev det bad och lek även för oss :-)
Alicia älskar verkligen att bada och det är en fröjd att se henne i vattnet. Man måste dock vara på sin vakt hela tiden, för om hon faller under vattnet är det inte alltid hon tar sig upp själv.

Egentligen så är mitt mål att ta magbild på fredagar så jag har veckobyte, men det blir aldrig att vi tar bilder då :-) Så här kommer en sen v. 35 mage... (34+4)


Kommentarer
Postat av: mamma

härligt med vattengympan.bra jobbat .Tror att det är bra för din kropp.



2010-04-20 @ 21:57:04
Postat av: Sara

Åh vad härligt med vattengympa! Hoppas att bebisen har vänt på sig på fredag, det var kanske det den pysslade på med under vattengympan? :) Jo, Agnes hår är verkligen tjockt och det kommer bara mer och mer underhår... finns en anledning varför jag inte vill klippa henne själv längre :) Och Louisa har lika mycket hår, om inte mer...

2010-04-20 @ 22:43:08
URL: http://kaipiyonet.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Jag har funderat på att börja simma nu.

Tycker det är riktigt skönt.



Nu är det ju inte länge kvar innan bebisen tittar ut. Typ 1 månad =)

Gud vad tiden går fort.

Kul att få se magen i verklighet på fredag!

2010-04-21 @ 07:37:03
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0