3 månader.

Idag blir vårat lilla charmtroll 3 månader. Kan inte förstå att hon redan är 3 månader!!!! Usch, vart tar tiden vägen egentligen?!?!
Dom säger ju att efter 3 månader så brukar koliken ofta ge med sig, så vi håller tummarna för att det blir så i vårat hus också :-)
Annars så är det fullt upp här med förberedelser inför dopet som är imorgon.
Smörgåstårtorna är klara, dukningen klar och tårtorna halvklara :-) Får inte lägga på marsipanen föränn imorgon...väntar med grädden tills dess också. Känns riktigt skönt att vara så pass klara ändå, för när det gäller mig så är jag alltid i sista sekund när det gäller allt!!

Sitter just nu med färg i håret. Egentligen så slingade jag håret i tisdags (Emma gjorde det) men resultatet blev nada! Så jag mailade och reklamerade så igår kom 2 nya förpackningar i posten :-)
Tanken va egentligen att jag skulle göra slingor nu istället, bara göra nån här och där, för orkade inte ta hättan och dra ur slingor, det tar alldeles för lång tid. Det där med att göra nån slinga här och där blev inte lätt det heller, så det slutade med att jag färgade utväxten :-) Inte det lättaste att göra själv, så jag räknar med att jag kommer att se ut som en leopard i håret imorgon eller nåt ;-) Men det är väl fint... :-p

Nä nu ska jag inte tråka ut er genom att skriva en massa babbel, ni får istället en bild på våran 3-månaderstjej :-)


Kommentarer
Postat av: mormor

Bra jobbat.Hoppas bara att klänningen också blir bra.Mormors snygging

2010-08-28 @ 08:08:33
Postat av: Johanna

Ja visst undrar man vart tiden tar vägen??

Jättefin liten tjej:-)

Stort lycka till och ha en fin dag imorgon på dopet!



Kram!

2010-08-28 @ 21:01:25
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0