Daisy Molly Ottilia

Då va det bestämt.
Den lilla damen ska få namnet Daisy Molly Ottilia Wiklund.
Daisy från Petrus mormor. Och Ottilia från min farmor (andranamn)... Ville egentligen att hon skulle heta Hilda, såm farmor hette, men det klingade inte lika bra med Daisy Molly Hilda hur än man vände och vred på det, så då blev det Ottilia istället. Blir bra det.
Är så glad att vi äntligen kommit överens, så nu ska jag skynda mig att skicka in papperna imorgon så är det ur världen i alla fall.

Idag har vi haft besök av min (ingifta) faster och mina kusinbarn. Det va mycket trevligt :-)
Fikade först och sen så tog vi en tur till lekparken...
Alicia ser verkligen upp till flickorna. Hon älskar att leka med dom.




Alicia och twinsen...



Här ser ni hur ärret ser ut nu. Det på överläppen syns bara i vissa vinklar... Det andra syns mer.



Och den lilla trollungen med lilltungan ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint och nu fick ni ju med ett blomnamn även för Molly! Ottilia är ett jättefint namn tycker jag

2010-08-11 @ 08:03:06
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Jättefina namn på gullungen!

2010-08-11 @ 22:09:35
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: mamma

Härligt att ni bestämmt er.Fina namn blir det också.

2010-08-12 @ 06:27:27
Postat av: Ida

Vilka fina namn ni har valt!

2010-08-12 @ 21:26:58
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0