Efterkontroll

Jag som lääänge gruvat mig för efterkontrollen, ända sen jag fick kallelsen.
Det gick mycket bra i alla fall. Det som jag gruvat mig för förstås va att sätta mig i den hemska gynstolen...Finns det nå värre?
Hursomhelst... När det va dags så frågade hon mig om hur jag kände, om jag ville att hon skulle titta eller om det inte kändes nödvändigt. Ni förstår kanske vad jag svarade ;-)
Så här har jag gått i onödan och gruvat mig. Jag som till och med va nära att ringa och avboka tiden :-)



Brr...den här bilden ger mig kalla kårar :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha man ska aldrig oroa sig för saker och ting. Det hade garanterat gått jättebra även fast du hade måstat hoppa upp i stolen. Jag upplevde det inte alls spec. jobbigt, även fast man såklart gruvade sig innan.

2010-09-01 @ 09:49:38
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det vore väl jättekul med en liten princessa. Så jag får leka med barbie och sånt :-) Knut gillar ju bara bilar... Dock kommer hon INTE att heta Doris. Chefens hund heter doris haha

2010-09-01 @ 12:28:19
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0