Måndag.

Om inte mamma påminnt mig så hade jag nog glömt bort att jag fyller år på fredag :-) Haha... Tänk, att det man hade nedräkning för långt innan då man va liten, det är inge speciellt alls längre. Jag hade helt seriöst glömt bort det. :-D

Idag har varit en lugn dag här hemma. Alicia har varit på dagis och jag och Molly har varit hemma hela dagen.
När hon sov på fm sov jag också. Annars så har vi inte gjort så mycket idag förutom det dagliga. Städa bort, tvätta osv... En promenad till ICA har vi också hunnit med.

Igårkväll så fick jag sån ångest. Började inse att snart har jag ingen bäbis längre. Tänk att hon redan är 3 månader, snart ska man ju börja med smakisar ju. Känns som att den här tiden bara "swishat" förbi...att man knappt fått njuta nåt av våran lilla dotter för att man stressat med att få ihop vardagen. Men nu jäklar. Nu ska jag ta vara på all tid med denna lilla dam. Speciellt dom stunder som hon är nöjd.
Idag har varit en bättre dag igen...även gårdagen va bra. Hoppas att detta har vänt nu...

Idag har jag skickat iväg en beställning på lite nya tyger. Längtar tills dom kommer :-) Har beställningar på hög nu så det är bäst att sätta igång :-)



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med dig :-) Det känns nästan onödigt att fylla år nu :-)



Ja tiden går alldeles för fort. Min "bebis" är ju riktigt stor nu. Har inte riktigt fattat att han är 3 år tror jag haha Men det värsta av allt är att hur mycket man än försöker så lyckas man liksom ändå inte ta tillvara på tiden på nåt konstigt sätt

2010-08-31 @ 12:17:39
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad fina ni var på dopet! Smörgåstårtan såg riktigt proffsig ut, smakat säkert jättegott också. förstår riktigt din ångest, man försöker ta vara på tiden men så har månaderna bara gått, tiden med 2 barn bara springer iväg!

2010-08-31 @ 12:50:49
URL: http://minahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0