Skit också...

Då jag vaknade i morse så hade det slagit lock för örat igen. Vad är detta egentligen??!!
Känner mig inte lika orolig ändå, för nu vet jag att det går att få bra igen...Så det blir att köra med droppar inatt igen. Men som sagt, ändå jobbigt att höra dåligt.

Idag har vi bara varit hemma. Har sytt 2 mössor som jag fått beställning på, städat bort lite, tagit hand om tvätt, varit ute och lekt med den stora damen, den lilla fick också följa med och sitta i babysittern undertiden... 
Va en sväng till stan och köpte en supersnygg adidasoverall + t-shirt till Molly. Svart och guld. Dom är så himla snygga!!! Skulle gärna vilja ha en själv också...och en till Alicia :-) Haha...men det ser kanske lite lustigt ut om vi alla har likadana ;-)

Jag och mamma tog oss en kvällsprommis...marken runt. Så skönt att röra sig. Första gången som jag går ut och går på typ 1 år...Inte riktigt men nästan. Har ju självklart promenerat, men inte i rask takt, för jag har alltid haft en 3 åring med mig också...

Molly har haft en bättre dag idag. Hon har bara haft EN skrikperiod och det va när vi va ute på prommisen. Typiskt!
Hon är så himla go våran gumma och imorgon är det dags för 2 månadersvägningen... Spännande. Tror att hon gått upp rätt så bra. Känns som det, för hon börjar vara rund och go nu :-)
Efter Mollys koll så är det dags för Alicia att ta bort stygnen. Gruvar mig måste jag säga, men förhoppningsvis går det bra.

Petrus har börjat om med innebandyn igen efter sommaruppehållet. Bytt lag har han också gjort och även klättrat upp i division. Så numera så spelar han i div 1. Hoppas verkligen att han får en plats i laget och inte behöver vara bänkvärmare varje match. Det är ju inte alltid sååå lätt att ta en plats då dom spelat flera år tillsammans....men men, han vet ju vad han ger sig in på... Håller tummarna för han i alla fall :-)

Hade egentligen tänkt att bjuda på en massa bilder, men det får bli en annan dag, för det funkar inte.




Kommentarer
Postat av: Ida

Stackars Alicia, tur i oturen att det gick så bra ändå.



Förstår verkligen att du känner av nacken när du har kört sådär långt och tyvärr så finns det allt för många som inte alls borde ha körkort.



Söta tjejer du har!

2010-08-02 @ 22:43:45
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0