Tisdag.

Idag har vi haft en mindre bra dag. Molly vaknade där närmare 10 nån gång. Hon brukar alltid somna om då och sova 1-2 timmar till, men inte idag. Sen efter det har hon inte sovit nån längre stund föränn nu!!! Det har varit 10 min här och 15 min där. Inte likt henne. Så hon har varit övertrött och väldigt grinig. Ingenting duger, inte ens att bli buren liggandes på mage på en arm, det som hon älskar i vanliga fall. Inte har hon heller blivit nöjd av att få bröstet, då har hon nästan blivit ännu mer arg.
Jag och mamma får ut på en prommis nu ikväll. Det brukar hon inte gilla så mycket, men man måste ju prova allt för att få henne nöjd...och nöjd blev hon, men inte somnade den rackarungen för det :-)
Nu däremot så sover hon.
Är såååå glad att hon sover på natten och att det finns bättre dagar också, annars vet jag inte riktigt vad jag hade gjort...

Bortsett från det här så har vi haft en ganska bra dag faktiskt.
Vi har varit på Kågebadet och badat och solat... Eller för mig har det inte blivit så mycket sånt, inget bad och inte speciellt mycket solande heller...jag har mest passat mina döttrar, men det är väl så det ska vara :-)

Har hunnit med en snabbtur till Citykompaniet ikväll också och inhandlade lite tyger. Hittade även en tunika för 17kr till Alicia och en klänning till mig själv för 79kr. Billigt och bra.

Ska nog ta och sätta mig vid symaskinen ett tag... Hela familjen sover ju så det är bäst att passa på.¨


Kommentarer
Postat av: mormor

Jo som du säger så finns det bättre å sämre dar....precis som för oss andra.Hoppas att denna dag brir en bra dag.Krama flickorna från mig.

2010-08-12 @ 06:29:14
Postat av: Linn, Felicia, Oliver

vad skönt att ni har bättre dagar också, gäller att bita fast vid dom då de sämre dagarna infinner sig...och sen så går de ju över tids nog...men jobbigt då man väl är inne i det...hoppas ni får en braa dag imorgon. Du/Ni gör det bra!!! =) kramar!

2010-08-12 @ 19:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0