Tyger...

Hösten börjar närma sig och därmed börjar även mösssäsongen... Dags att inhandla lite tyger kanske.
Har hittat massor med fina men kan inte riktigt bestämma mig. Kommer kanske inte att beställa just nu heller, men tänkte höra om det är nån här som vill beställa. Isåfall går det ju att önska tyg nu innan jag beställer, för jag kommer förmodligen inte att köpa hem alla dom här tygerna...Det blir på tok för dyrt.
Och vill du beställa. Maila mig istället för att kommentera här, för jag har märkt att jag missar ofta kommentarer här på bloggen...

[email protected]


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det svarta med igelkottarna var fint, även det med ringarna. Skulle vilja beställa av dig men vi får se, har det inte så gott ställt i kassan nu tyvärr.

2010-08-19 @ 10:41:24
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag ska beställa en mössa åt mig själv :-) Tror jag vill ha det svarta med lila igelkottar. Eller blir det barnsligt på en vuxen? :-)

2010-08-19 @ 11:22:57
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0