Är huvudet dumt så får kroppen lida.

Har varit och jobbat idag och på fm då vi va ute med barnen och åkte pulka så åkte jag flera gånger och gick upp om och om igen. Det va inte smart. Tänk att jag aldrig kan tänka mig för innan. Bara för att jag inte har ont just då så tror jag att det ska gå, men det är ju sen smällen kommer.
Så på em då vi va ute så va det jag som snällt fick stå där nere och hejja på barnen. Inte kul att fara på jobb då man inte kan ge 100%...

Har efter det haft mer sammandragningar än vanligt och ett "tryck neråt"...

Märkte igår att jag börjat samla på min lite vätska... eller det är egentligen inget nytt, för när jag tar av mig sockarna på kvällarna så har jag märken efter sockarna vilket jag inte har i vanliga fall. Så har jag haft ett bra tag nu, men igår så hade jag även märken på händerna efter sömmarna på vantarna... Det va nåt nytt.

Bäbisen har börjat bli en liten vilding som tycker om att hålla sin mamma vaken på kvällarna och väcka henne tidigt på morgonen. Vilken liten buse. ;-) Hicka har jag börjat känna av också.

Det va lite tråkig info från mig.

Imorgon blir det jobb för mig igen...





Ett stort grattis till min kära pappa som fyller år idag. Hipp hipp hurra!!! :-) 

Kommentarer
Postat av: mamma

är det kanske en söt liten vilding som kommer???

Härligt med liv å rörelse

Lycka till på jobbet

2010-02-17 @ 06:22:33
Postat av: Linn och Felicia

ja håller med om att det är tråkigt att fara på jobbet och inte kunna ge allt...för mig är det visseligen inte fysiska som sätter stopp, men med min gröthjärna tycker jag synd om mina elever, en förvirrad fröken (tur att de är snälla och förstående!)



ja felicia pratar himla mycket, bra på att uttrycka sig, det är roligt...=) hon känner igen bokstäver också typ sitt namn och där det står BAMSE på en film (där det bara står text)...ska bli kul och se när hon lär sig läsa=)



okej, så du har snart 26 hela veckor...ska du ta en gravidförsäkring??? jag tog ju en, känns bra...



idag är jag i v. 29+0, känns som att tiden dock går sakta för att man längtar så mkt, men ändå fort...konstigt...



kram



2010-02-17 @ 08:23:08
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Martina

Det är inte roligt att samla vätska. Bara senaste veckorna har mina ben/fötter och händer svullnat relativt mkt. Riktigt attraktiv känner man sig, not! Nå väl, det äör ju övergående som tur är :)

2010-02-17 @ 14:51:15
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0