Det är som så konstigt...

...sorry, men det är bara så konstigt att det helt plötsligt börjar dyka upp nya orter av besökarna här på min blogg. Jag vet att inte orterna behöver stämma helt till 100%, men det är så konstigt att nu efter att det va så länge sen som jag bytte lösenord, att det nu börjar dyka upp nya orter.

Fortsätter det så här så kommer jag att lägga ner bloggen. Byta lösenord ännu en gång och bara skriva för mig själv.

Men först tänkte jag höra. Är det nån här som läst min blogg på en annan plats än det ni brukar??? Linn, du behöver inte svara, för jag vet ju vart du håller hus ;-) Men nån annan????

Kommentarer
Postat av: Malin med William & Celina

Jag läser bara din blogg här hemma..tycker att det skulle vara tråkigt om du la ner bloggen, det är ju så roligt att följa er

2010-02-23 @ 18:23:46
URL: http://mammatilltvakottar.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag brukar läsa din blogg på jobbet och den servern är nog i Stockholm..

2010-02-23 @ 21:06:26
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: theresela

jag har läst både från jobbet och hemma....så det varierar lite....

2010-02-23 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0