Gnäll...

Idag känns det inte som att jag har nåt roligt att skriva.
Har fått jobba idag vilket är väldigt bra, men det hade varit roligare om jag kunde vara pigg. Känner mig inte alls i form. Är snorig, hes och allmänt sliten. Trodde att det skulle hjälpa att hälla i sig kaffe, men inte ens det hjälpte.
Så ikväll blir det inte så mycket gjort här hemma.

Det har kommit endel nya tyger nu och jag är såååå sugen på att beställa, men jag måste försöka hålla mig. har sprättat tillräckligt många hundralappar på tyger den här månaden. Måste sy upp lite av det jag har först :-)
Dessutom så har jag förhandsbeställt endel tyger också som ännu inte kommit...
Det är fasiken en dyr hobby det här :-) Men såååå kul!!

Alicia va så rolig idag. Hon skulle ta på sig byxor och sprang själv för att hämta ur garderoben och kom tillbaka med ett par me&i-tights som hon knappt använt. Tights är något som hon aldrig annars använder heller, så hon frågade om det va byxor det där och jag sa att det va det och att hon kunde ta på sig dom. Hon såg skeptisk ut men tog på sig dom i alla fall.
När hon sen sprang iväg tvärstannade hon och kollade ner på benen och frågade "mamma, ä det häj byxen vejkligen?!"
Haha, snacka om att vara skeptisk :-)


Kommentarer
Postat av: mamma

KRYA på dig!!!!!!Men du det är bara att erbjuda å sälja sakerna så du får igen en liten slant!!!!

Du vet jag kan ju hjälpa dig också

2010-02-03 @ 19:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0