Halta Lotta.

Det är jag det. Förstår inte vad som hänt med min fot. Ont har jag i alla fall, utan att jag stukat den eller så... Hmmm...konstigt.
Aja, bara vänta och se vad som händer.

Idag har jag jobbat...kanske sista dan för veckan, men jag tvivlar egentligen. Dom ringer säkert ut mig imorgon också. Nästa vecka har jag jobb 4 dar i alla fall, så det känns skönt att veta.

Har suttit och sytt idag.
Detta set har jag gjort till bäbisen, men gjorde dubbla set, så det ena ska jag sälja på tradera. Det är ju så kul att sy nu när det ser snyggt och ordentligt ut.

Har även gjort klar Alicias tunika. Gjorde den för några dagar sen...allt utom kantbanden. Har inte haft tvillingnål och heller inte orange tråd, så därför har jag väntat med att göra den klar. Idag for jag på 5 rum och köpte både svart och orange tråd. Fråga mig inte hur eller varför, men virrig som jag är så sydde jag ändå med svart tråd, trots att det va den orangea som jag väntat på. Virrig eller vad?! ;-)
Så nästa gång jag syr så ska jag banne mig se till att sy med rätt färg :-)
Aja, duger som dagistunika om inte annat...



Nu ska jag alldeles strax ta och krypa isäng. Det kommer ju en morgondag också.

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Snyggt! Jag älskar prickigt =) Ge mig gärna länken till tradera då du satt ut denna.

2010-02-17 @ 23:00:51
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: mamma

Bra jobbat.

Ha en bra dag Kram

2010-02-18 @ 06:23:06
Postat av: Linn och Felicia

hallå. ja det är läckert hur de kan avkoda ord. det var ett av de roligaste momenten i min utbildning att läsa om barns språkutveckling och läs/skrivinlärning. =)



Min bebis var då ruckbar, men jag tror nog att han har fixerat sig till nästa besök=) hoppas det iaf, för jag har hela tiden fått för mig att jag ska måsta föda i säte denna gång...för snitt skulle jag aldrig ta om jag hade ett val!



när ska du till bm då?



kram

2010-02-18 @ 09:39:59
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: theresela

du kan ju sluta handla kläder till dina barn å börja sy allt själv...

hoppas det går bra med magen..kram

2010-02-18 @ 15:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0