Jabba-dabba-doo!!! :-)

Nu har jag fått tag på både tyger och nålar!!!
Jag är inte bara lite laddad att få sätta saxen i dom fina tygerna :-) Aptygen va bara helt underbara. Ångrar att jag inte beställde mer av dom, för det känns som att det kommer att gå går lite av dom, men jag får väl beställa mer sen.
Nu går tvättmaskinen för fullt... Kan den inte skynda på liite ;-)



Har tidigare fått lite frågor om beställningar och nu bestämt mig för att det är fritt fram att beställa :-) Det jobbigaste med beställningar är priset tycker jag, men jag kommer att kolla runt lite vad andra tar innan jag bestämmer nåt pris.

Maila mig om det är nån som är sugen på nåt: [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0