Lite nytt...

Först och främst så kom ett paket med tyger idag. Jippi!!
Här har ni några av dom...



Härliga färger va!!

Sen så har det även blivit lite dreggellappar/scarves med brun fleece på baksidan.


Och ett par mini mini muddbyxor :-)


Jag håller på med en tunika till Alicia också som inte helt är klar. Måste köpa ny träd innan jag kan slutföra den. Jobbigt då man inte har allt material hemma!!

Ska jobba imorgon...låååångdag, så det är bäst att jag tar och kryper isäng.


Måste bara berätta först.
Alicia har en sångbok här hemma med blandade barnsånger och lite bilder.
På "sov du lilla videung" är det en bild på små bäbisar som litter inbäddade i videkissar (låter kanske konstigt)... Alicia undrade vad det va och jag svarade att det va videkissar.
Då utbrister hon "har dom kissat ner sig?" :-)
Haha...

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad du är duktig! Syr du såhär mycket så är det ju värt att ha en sån dyr maskin :-) Vad gör du med din gamla? Ska du sälja den?



Haha vad gulligt sagt av Alicia

2010-02-11 @ 08:14:17
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0