Lördag...

Idag har vi haft en riktigt härlig lördag, utan en massa måsten. SÅååå skönt!!
Petrus åkte tidigt i morse för att köra mina päron till flyget, i Umeå. Dom är nu på väg till Indien dom rackarna. Nä då, inte är jag nå avis alls. I 2,5 vecka kommer dom att vara borta...

Jag och Alicia steg upp vid 8:30 och bara doolade på här hemma.
Vi har varit ute i hobbyrummet och försökt att få lite ordning bland alla lådor och kartonger, men det är inte lätt. Men snart kanske jag ser ett slut på det hela. Nu har jag i alla fall koll på vad som är i alla kartonger :-) Mycket som ska upp på vinden, men det blir inte mitt jobb. Har aldrig ens sett hur det ser ut där uppe faktiskt :-) För det är alltid P som går upp med saker dit.

Nu jäklar ska det rensas här. Sälja på loppis, tradera och ge bort, för det är inte nån vits att samla på sig så mycket. Har massor med kläder där ute som bara ligger. Kläder som jag hade innan jag blev gravid med Alicia...sånt som jag hoppats att jag ska kunna få på mig en vacker dag, men det är bara att glömma. Kommer aldrig att få tillbaka den kroppen, så nu ska dom kläderna bort. :-(

Sen har jag gått igenom pappet och äntligen hittat papperna från graviditeten med Alicia. Det är kul att kunna jämföra :-) Har inte sett till dom där papperna sen flytten, så det föll verkligen en stor sten från hjärtat idag när jag hittade dom...Började nästan tro att dom råkat komma bort i flytten, men icket :-)

En tur till Solbacken har vi också hunnit med idag. Har även varit och pantat 2 sopsäckar med burkar. Skönt!!

Nu ikväll så har jag och Alicia myst och sett på melodifestivalen. Direkt en låt börjar så ställer hon sig framför tv:n och dansar. När låten är slut så vill hon att man applåderar och så bockar hon. Sötungen :-)
Petrus har varit på fest här i Kåge, så vi har varit själva i stort sett hela dan...

Har suttit och gjort en fotobok nu ikväll också. Nu har jag gjort fotoböcker så att jag är less...Lär dröja läääänge innan jag gör en igen! :-) Men nu är det gjort i alla fall.
Känner att ögonen går i kors nu efter allt datorsittande för kvällen så nu är det dags att låta dom vila lite...Ska bli skönt att få sova.

Måste bara visa denna fina bild.
Det är från våran första tid i norge när vi bodde alla 4 i lägenheten.



Haha, det va tider det :-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken vacker bild ;) Hoppas du hittar någonting, men det gör du väl nästan jämt?! :) Det är inte roligt alls att ha krämpor, nog för att jag haft en prickfri graviditet men det gör ju bara så att minsta känning känns besvärlig.. Hoppas det blir bättre i alla fall!

2010-02-28 @ 08:16:18
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: theresela

ni ser ut å ha haft en riktigt härlig lördag....själv så har vi tapetserat i signes rum så nu är dte nästan klart lite taklister som ska på plats, sen flyttar vi upp...

2010-02-28 @ 20:50:53
Postat av: Emmeli och Mio

Ja, så tänkte jag också! Tänk om jag ställt påsen någonstans där det kunde ha börjat brinna?!

I vanliga fall skulle jag satt den direkt i garaget och som huset skulle ha smällt då... Usch, vill inte ens tänka tanken.



Jag ska ringa, men känner mig lite osäker på vad jag ska säga. Jag kan ju inte bevisa något :/



Förresten, visst såg du att jag svarade på din förra kommentar på din andra blogg? :)

2010-02-28 @ 21:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0