Lördag.

Igår va det fullt upp här, därav den dåliga uppdateringen.
Först så städade vi, sen så va vi på Leo´s Lekland. Efter 2,5 timmes lek där va det raka vägen för att köpa present till pappa och sen hem till dom på paltmiddag. Underbart gott!!
Jag va dock som en zombie hela kvällen. Va så trött att ögonen gick i kors, så det blev en tidigkväll för mig.

Alicia kommer med så härliga kommentarer hela tiden. Vet inte hur många gånger per dag som hon säger att hon älskar oss. Igår satte hon sig i mitt knä och kramade om mig och sa "mamma, du e undejbaj" Hjärtat smälter verkligen. Pussar och kramar får man också hela tiden av henne...

Igår så fick hon en Hello Kitty sjal av mormor som hon tyckte om massor. Hon skulle sova med den och ha den som snutte (trots att hon inte är en snuttetjej). Idag då hon steg upp sa hon "mamma, kan jag få halsduken, den e så vackej" Haha. Vacker är ett ord hon aldrig sagt förr och heller inte ett ord vi brukar använda speciellt ofta. Det ploppar upp nya ord varje dag.

I morse så bar det av till umeå för Petrus för att spela match. Hoppas att det går lika bra som dom senaste matcherna. Numera så vägrar spelarna minibuss, så då betalar dom istället 200kr var för att få en vanlig fullstor buss. Dyrt tycker jag!!! Speciellt då det kostar så pass mycket annars att vara med och spela.

Alicia ska få fara och vara hos morfar en stund idag medan jag och hennes mormor ska gå en runda på stan. Det va faktiskt länge sen jag va på stan och inte har jag nåt ärende där idag heller...men det ska bli kul att komma ut en stund i alla fall.

Trevlig helg på er!!



Föressten till er som missat det så har jag skaffat mig en syblogg.
emalee-syr.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Linn och Felicia

åjåjåj, jag har ju blitt hur fet som helst motför vad jag egentligen är...men jag är gode vältränad annars. Men jag har väl mest bara en kula rakt fram... fick höra idag då jag jobbade på dinsko av hur många kunder hur fin och gullig mage jag hade...haha, det är roligt hur folk tycker att de kan kommentera ens mage då man är havande;)



JAg har gått upp v. 29+1 (hos bm) 9,4kg...men jag vägde 10kg mer än med felicia så om jag jämför med mina "fetto-kilon" så 'är det väl nästan 20kg redan ;) gick upp 30kg förra gången...från 48 till 78...haha=) dock försvann ju allt, men ändå det är mkt!



Bilderna är från Leos lekland i Luleå...nej, på Nimbys har de inte bollar nedanför kanan...!



btw, jag har bjudit på dina kläder på tradera:)



kram och ha en trevlig helg.

2010-02-20 @ 16:02:01
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Emmeli och Mio

Självklart får du det :)



Innan lösenord hade jag 500-600 läsare varje dag, så mina 120 känns futtigt, men samtidigt många när jag ändå vill vara mer privat.

Får se om jag "rensar upp" eller om det får vara som det är :)



Vad vill du ha för att göra en bodysuit åt Mio?

2010-02-21 @ 07:18:34
Postat av: Linn och Felicia

jajjamän de va mkt fina, jag tror jag leder än:)

Jo det var mkt, men sen tror jag det beror på bvad man vägde innan man blev gravid för en som typ inte är tränad kanske inte går upp så mkt = behöver inte förändra sitt liv speciellt då den ändå aldrig/sällan tränar, men då man som jag jämt tränade så klart det blir en omställning att från v. 30 helt sluta träna för att man inte kunde det =fogarna, aj aj! men det var mkt vatten...!!!



hur mkt gick du upp med Alicia då?



kram

2010-02-21 @ 09:48:51
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja det var ju mysigt att gå en sväng på stan.Det var ett tag sen sist.

2010-02-21 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0