Magbild igen.

Med Alicia i magen så försökte vi att ta magbild varje vecka, så vi kan ju inte vara sämre den här gången :-)
Det är rätt så kul också att ha sen och kunna jämföra.

Känner redan nu att det börjar kännas lite tungt att vara gravid, medans jag med Alicia bara njöt varje sekund av att vara det :-) Kanske inte från början då, men annars... Jag gick ju över tiden med henne med 8 dagar och inte ens då va jag less.
Undrar hur det här ska sluta då jag redan känner mig stor och otymplig. Det beror säkert också på att jag inte har det bra i rygg/bäcken. Allt jag gör tar ju ont!!
När jag sitter får jag också ont, då i revbenen för att magen börjar bli så pass stor...
Mitt mål är att kunna jobba tills det är dags ungefär, men fortsätter det här och blir ondare hela tiden så kommer inte det att funka. Inte med det jobb jag har.
På kvällarna här hemma så ser jag ut som en anka då jag går :-)

Aja, det va lite från mig. Här kommer bilden.




Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin mage du har, kul med biler! Jag hade ju jätte problem med ryggen med när jag började gå på akupunktur blev det betydligt bättre!Har du sökt havandeskapspenning? Hoppas det vänder så du slipper ha ont!

2010-02-22 @ 21:26:14
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Vad mörkhårig du ser ut?! =) Eller är det bara bilderna? Du passar i det iaf!

Gud vad tiden har gått fort. Du är ju snart i v.30 och sen kommer det gå fort. Snart har ni en till sötis.

2010-02-22 @ 21:43:54
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Haha jaha det var ju ett tag sen. Är ju inte direkt så att vi ses varje vecka direkt.

Men det var fint!



Jag längtar massor till i juni så vi får träffa våran bebis. Jag är inte ens nervös för förlossning. Dock kommer jag säkert sitta och svära och undrar VARFÖR man utsatte sig för smärtan en gång till =)



Nej vi har inget hus på G eller något hus som är av intresse. Hoppas det kommer ut ett snart.

2010-02-22 @ 22:00:12
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Emmeli och Mio

Sötmagen!

Har ni bestämt något namn? :)



Jo, det är en sån jag menar.

Har du sett den här geggamoja har? En helsvart. Superfin! Men du kan väl kolla upp om du "kan" göra en, för isf beställer jag en! :)

2010-02-23 @ 07:29:55
Postat av: Martina

Magen bara växer och växer ;) Vi måste verkligen ta och komma ner någon dag. Matte ringde P i lördags då vi kanske tänkt ta en sväng ner till er men fick inget svar, såg senare att han spelade match.. Men vi får tas det en annan dag. Då får det bli dagens to do för min del att fixa en magbild.. ;)

2010-02-23 @ 08:21:35
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad fin du är:-)

2010-02-23 @ 11:27:08
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

mkt fin mage Emma=)



jo, den får gärna stanna ett tag till!!!

2010-02-23 @ 13:10:46
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: theresela

tror att vi har samma magstorlek ungefär, är så svårt att bara titta på kort...

2010-02-23 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0