Måndag.

Ni har inte hört så mycket från mig i helgen, men det beror på att vi haft fullt upp.
Lördag hade P match och på kvällen hade vi middagsfrämmande.
Söndag så va jag på loppis och sen for jag och Alicia och träffade tjejerna. Alldeles för länge sen sist...men äntligen fick vi till det så att alla kunde komma :-)
Sen all ledig tid jag fått över så har jag suttit vid symaskinen, ungefär :-)

Måste bara berätta. På loppisen så köpte jag ett Björnespussel till Alicia. Hon fick ju ett 12-bitars bamsepussel i  julklapp som är alldeles för enkelt för henne, så nu tog jag i å köpte ett 20-bitars till henne.
Tro det eller ej, men idag när hon suttit ett tag på hennes rum så kommer hon till köket och visar mig att hon lagt det, helt själv!!! Jag blir verkligen imponerad!!

Imorgon så ska jag äntligen till barnmorskan. Som jag längtat!! Så äntligen ska jag få höra pyrets hjärtljud!! :-)

Har faktiskt fått en beställning på mössor också. Ett syskonpar som ska få likadana...dock olika modeller.


Har även gjort ett set som vi ska ta med till bb när nu det är dags, bestående av muddbyxor och mössa i strl 50 :-)

Sött va ;-) Kommer dock inte att ha med just den bodyn, utan det blir nåt mer färgstarkt kanske :-)
När jag lix höll på så gjorde jag 2 till som jag ska sälja på tradera. Tänkte försöka sälja lite och tjäna ihop så att jag kan köpa mig en riktig overlock symaskin. Det hade varit nåt...
Måste bara beställa hem lite mer tyg först.

Kommentarer
Postat av: mamma

SÅÅÅÅ gulligt Duktig du är .....!!!!!!!!!!!!!

Lycka till hos barnmorskan

2010-02-01 @ 21:13:51
Postat av: Tess & Theo

Jo jag längtar verkligen så mycket till våren.

Är så less denna snö =/



Du är så himla duktig på att sy!

Jättefint set.

2010-02-01 @ 21:50:08
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Martina

Vad mysigt med hjärtljud! :) Snart är det färdiglyssnat för våran det då är det the real deal! Fick en riktig aha upplevelse i dag när grannen påpekade att jag faktiskt kan vara mamma om 1 vecka. Först tänkte jag att hon blandat ihop mina veckor men hon har ju alldeles rätt! Förstår du hur fort tiden har gått?! Det är helt GALET!

2010-02-01 @ 23:34:01
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag tycker VERKLIGEN att ni ska se den :) Den var riktigt bra och dom nästan 3 h kändes bara som 1h, typ.. Ja, det är en spännande tid framöver ;)

2010-02-02 @ 09:43:02
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0