Shopping och bm-besök.

Efter att ha lämnat Alicia på dagis så for jag hem och åt frukost och så bar det iväg till stan. Petrus följde också med och fick höra pyrets hjärtljud :-)
Så här såg siffrorna ut.
Järn: 117
Blodsocker: 4,8
Blodtryck: 118/74
Hjärtljud: 147
Så allt såg riktigt bra ut! :-) Skönt. Tidigare har jag ju haft problem med järnvärde, redan innan jag blev gravid, så jag va helt säker på att jag skulle bli tvungen att börja knapra tabletter.
Skönt att slippa!!

Efteråt så tog vi en snabb runda på stan och for sen på Waynes och fikade. Riktigt mysigt att göra nåt tillsammans bara vi 2, för det händer verkligen inte ofta!

Detta blev dagens shopping.





Nypris för allt detta va 735kr och jag betalade endast 147,50kr. Allt kostade nämligen 29.50kr/plagg :-)



Denna koftan hittade jag till mig själv också. Va medastt från 400kr till 100kr. Perfekt för magen att växa i också :-)

Sen så köpte jag också nya värmeljusstakar och lite tyger, men det har jag inte fotat :-)

Imorgon blir det jobb för min del. Skönt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Fina saker du hittade

Mysigt att ni gick ut å fikade tillsammans.

Bra värden.Härligt

2010-02-02 @ 17:04:59
Postat av: Emma

Härliga fynd :-)



Jo den gröna mössan med tåg var superfin så den tar vi gärna i inbyte :-)

2010-02-03 @ 08:04:09
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: theresela

visst är det underbart med rea...man kan verkligen fynda...måste nog åka till stan en sväng snart..

2010-02-03 @ 11:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0