Torsdag.

Det här har varit en konstig dag.
Vi hade sagt redan igår att P skulle ta A på morgonen ifall inte jag skulle jobba, men då hon vaknade 07:30 så kände jag att jag lika gärna kunde ta henne idag. Kändes som att jag ändå inte skulle kunna somna om... Skönt att jag inte längre behöver dom där 12 sömntimmarna per dygn som jag behövde tidigare... Nu går det ju att leva som vanligt :-)

Kände att jag ville hitta på nåt idag då jag lix va ledig, så vi bestämde att Alicia skulle få välja idag. Leo´s Lekland eller Edda. Hon valde Leo´s.
Dagen blev dock inte som vi tänkt då våran kära dotter inte va "snäll". Hon gjorde saker hon inte fick, lyssnade inte när vi pratade med henne och ville inte äta upp maten. Riktigt trotsig med andra ord, så då beslutade vi oss för att vi inte skulle göra några roligheter i alla fall. Man kan ju inte belöna henne då hon gör som hon gör, så det får vi ta en annan dag istället.

Symaskinen har gått varm idag. Nästan i alla fall :-)
Har gjort 2 bäbisset, 3 mössor, 1 dockmössa + lite småsaker som fortfarande inte är klara...

Det här blev då inte nåt intresserant inlägg alls, men kanske bättre än inget alls ;-)

Tänkte avsluta med att bjuda på en bild från i lördags.
Alicia och Johannas & Andreas sötnos Stella sitter och myser i slalombacken :-)


Kommentarer
Postat av: Linn och Felicia

vilken fin bild. VAd synd att det ska bli/är kallt igen...hade hoppats på vår och sol och ännu mer dropp från taken...men det kommer väl snart=)



kram!

2010-02-19 @ 07:14:39
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Martina

Nej jag har inte provat den än men det ser ju inte vidare svårt ut att montera den heller :) Jo den har basenhet, en akta graco.. Vet inte varför men jag har fått för mig att det är de bästa märket. Eller så beror det på att flest folk använder dem?! Självklart hör vi av oss om vi hinner med det :)

2010-02-19 @ 08:21:00
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: theresela

härlig helg ni ser ut å haft, blir det malå i helgen oxå???

2010-02-19 @ 23:09:01
Postat av: Emma

Therese: -jo vi hade en toppenhelg.

I helgen blir det inge malå då Petrus är och spelar match i Umeå...men det hade nog ändå varit för kallt...inte kul att vara där då.

2010-02-20 @ 09:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0