...

Försökte uppdatera bloggen igår, men det gick inte. Tycker att det är ofta blogg.se inte funkar som det ska :-(

Igår så startade jag i alla fall med att fara på loppis med mamma.
Köpte längtskidor till Alicia (äntligen, som jag letat!! Hela vinterna faktiskt) och en radio med kasett och cd-spelare som hon ska ha på sitt rum. Mycket nöjd är jag faktiskt :-) Så idag har jag en stolt dotter som hade med sig skidorna på dagis.

Bara en kort stund efter att jag kommit hem så for Alicia och Petrus till stan för att se på innebandy. Tänkte stanna hemma för att få lite härlig egentid här, för det händer verkligen aldrig och heller inte den här gången...Istället för härlig egentid så blev det tvätt och städ under hela tiden dom va borta. Inte helt vad jag tänkt, men skönt då det väl är gjort.

Vi va bjudna på fika hos P:s  syster som fyllde år i lördags. P:s bror med familj va också där, så det va fullt hus.
Det är så kul, för Alicia och hennes minsta kusin har verkligen hittat varandra. Det skiljer 8 månader mellan dom, men nu börjar dom att växa ikapp varandra... Förr har Alicia inte allt varit intresserad av henne då hon varit så liten, men nu va det helt annars.

Middag blev det på X:et och när Alicia somnat för kvällen va det symaskinen som gällde för mig. Det gick dock inte bra för mig, för tvillingnålen gick av och inte hade jag nån extra hemma, så det blev inge mer att sy för mig :-(





Idag så blir det jobb för mig, men jobbar bara halvdag, vilket egentligen är rätt så skönt.
Nä nu har jag inte tid att sitta här nå mer. Nu måste jag och jobba.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linn och Felicia

åh X:et de har goda burgare!! =)



nu dröjer det väl sisådär 2år innan man äter det nästa gång...haha, synd att vi inte hann träffas och fika i skellefteå nått...kanske får styra upp det i piteå ist om ni är här någon gång=)



kram

2010-02-22 @ 12:35:36
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag känner mig rätt lugn faktiskt! Någon nervositet har jag inte känt av än i alla fall, jag får lägga mitt förtroende i personalens händer och lita på att dom guidar mig rätt ;) Men det ska bli riktigt spännande att se vad som väntar gällande förlossning osv. Sen så längtar man ju grymt mycket till att få träffa filuren där inne. Men som sagt det ÄR nära nu :)

2010-02-22 @ 18:18:18
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: theresela

härligt med skidåkning...du är så duktg på att fynda,,

2010-02-22 @ 20:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0