Vecka 27+0

Uträkning utgår från dagens datum: Fre 26 feb 2010.
Din graviditet startade Fre 21 aug 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 4 sep 2009 (ägglossningen).
 
Du är på dag 190 av 280. (67,9%).
Du är i vecka 28.
Du har gått 27 fulla veckor och 0 fulla dagar (v27+0).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 27 maj 2010
Du har 90 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer
Postat av: Linn och Felicia

ja det börjar närma sig här också....har du någon känsla av när bebisen kommer komma...typ före/efter BF?



kram

2010-02-27 @ 07:33:09
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja du jag skippade faktiskt Ikea igår. . Kände mig inte riktigt i form för att fara :(



Loppisen var ingen hit alls i dag, kanske hälften så många försäljare än vad det var sist när ni var där. Hittade ingenting, inte ens nå barnkläder.. Det enda jag sneglade på var en reima overall men beslutsångesten tog över och jag skippade det..



Nej jag vet, BF på tisdag och det känns i kroppen. Den är less och rätt utpumpad nu.. Vette tusan hur man skulle fixa att gå över tiden när man är nog less/trött nu! Förhoppningsvis så kommer h*n snart :)



Hur mår du nu då?!

2010-02-27 @ 20:28:28
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0