Det bidde en filt/snuttefilt...

Hejja hejja. Äntligen är jag igång och jag fick verkligen mersmak. Nu vill jag göra fler filtar, frågan är bara hur många bäbisen behöver ;-) Haha...


Ostruken och knövlig :-)

Den är långt ifrån perfekt, men det kräver jag heller inte att den ska vara heller. Jag är trots allt nybörjare och har en vanlig symaskin. Ska man ha perfet får man nog ta och investera i nån annan symaskin, men dom tusenlapparna sparar jag hellre ;-)

2 timmar tog det från att jag satte saxen i tyget till det färdiga resultatet.
Nu är det sängen som väntar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Den blev ju jättefin

SUPER

2010-01-08 @ 06:28:13
Postat av: Emmeli

Så fin! Du är så duktig!



Nu blev jag också sugen på att köpa hem nå roliga tyger och skapa lite :)

2010-01-08 @ 06:57:21
Postat av: Linn och flisis

Mycket fin filt, du är duktig du Emma=)



Jag fick en symaskin av min farmor. haha, men jag har trots det inte ens prövat den än, och nu är det snart ett år sedan den kom i mina ägor... du inspirerar..kanske ska testa my skills... jag va ju "duktig" på att sy på slöjden i åk 4-5 iaf ;)

2010-01-08 @ 09:26:45
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad fin! Det är så roligt att sy! Vad har du för symaskin? Jag funderar starkt på att köpa en billig för typ 1500 bara för att kunna sy t.ex gardiner och små pyssel

2010-01-08 @ 09:53:53
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Ida

Jätte fin!!Det är så kul att sy! Ett tips till Emma som funderar på att köpa en symaskin, kolla inne i stan på Brio (mitt emot odenkvinnan)!

2010-01-08 @ 10:02:20
Postat av: Jossan och Leia

Superfin filt! Tänk om man inte hade synålen mitt i handen då kanske man själv skulle kunna göra sånt också :)

2010-01-08 @ 11:47:33
URL: http://gamblah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0