Fredagmorgon.

Idag va det jag som fick ta Alicia på morgonen och Petrus som fick sova ut...nån rättvisa måste det ju ändå vara :-) Och jag är faktiskt glad för att det va jag som steg upp med henne.
Igår fick hon några utslag runt munnen och idag på morgonen så va det värre, så jag ringde direkt bvc och fick tack och lov en tid 45 min senare.
Åsa skrämde nämligen upp mig igår och sa att det kanske va molusker, att dom kunde börja som små blåsor runt munnen, medan jag tänkte att det kanske va vattkoppor. Nu är det så att det inte är nåt av det. Det är nog svinkoppor, så vi for direkt på apoteket och köpte en salva mot det, så nu hoppas vi att dom är borta på nån dag...

Nu bär det snart av till Umeå. Hoppas att jag hittar nåt fint där :-)
Får uppdatera mer imorgon då vi kommer hem och då kommer det bilder också, för kameran ska med :-)

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Vad gjorde ni i Umeå? Bara shopping?

2010-01-09 @ 20:53:36
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Jo men jag läste en dikt på Milla´s dop också och det gick iaf bättre även fast rösten stakade sig ibland =)

Känner verkligen att man blir betydligt mer känslig då man är gravid.



Det var jag,Maria och Andreas syster som blev faddrar.



Okej! Är själv grymt sugen på en Umeå-sväng snart.

Det var en massa år sen jag var där sist.



Jättefin filt du gjort föressten! Du tar inte beställningar? =)

2010-01-10 @ 11:45:58
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag ska nog jävlas lite med Matte och köpa någonting från Manschester United också ;) Han lär slänga det i pannan gissar jag :)

2010-01-10 @ 15:26:10
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0