Helgen som varit...

Fredag efter lunch begav vi oss mot Umeå. Hade för en gångs skull pengar att shoppa för, men det är ju så typiskt, för alltid då man har pengar då hittar man ingenting!!!
Dom 3 första affärerna som jag längtat mest efter (Lagerhaus, Mias Lustgård och Lilla Mirakel) gick jag tomhänt ut ifrån...
Tanken va också att jag skulle köpa mig 3 par nya skor på SkoPunkten, men icket. Fyndade dock ett par skor där ändå, så det är jag nöjd över!!


Dom kostade endast 99 kr :-)

Annars blev det inte många köp gjorda. Köpte en mössa och ögonskugga till mig själv och en Kitty neccesär till Alicia. Det va allt.
Så på ett sätt är det ju skönt, för då har jag lite pengar kvar istället :-)
(Nog för att jag redan brännt dom på annat ;-)
Jag har nämligen beställt lite tyg som det ska sys i...)

Medan jag sprang på stan så va Alicia och Petrus och fikade med en gammal kurskompis till P. Så jag va faktiskt klar före dom. Klarar inte av att gå så länge, för då får jag ont.

Middag åt vi hos P:s bror med familj. Där sov vi även över. Det blev en riktigt trevlig kväll med god mat, film och en massa prat. Karlarna satt i bastun halva kvällen...

Lördag så hade P match. Dom vann och det va min älskling som fick göra dom avgörande målen.
Det stod 5-3 i sista perioden och han gjorde 3 mål :-) Han fick även ta en straff som han satte, så det va riktigt kul att se.

Kvällen blev väldigt lugn, i alla fall för jag och Alicia. Vi satt och såg Robinson medan P va och drack lite alkoholhaltiga drycker hos en kompis. Han kom dock hem rätt så tidigt, så det va ju skönt.

Söndag blev som alltid en riktig slappardag. Gillar inte riktigt söndagar...

På em tog vi oss i kragen i alla fall och tog med Alicia på hockeyplanen. Det blev hennes premiäråk. Är ändå riktigt imponerad av henne, för hon gav inte upp, så i slutet så tog hon sig faktiskt framåt...sakta sakta... Så dit måste vi fler gånger.

Middag hos päronen. La Alicia direkt vi kom hem sen såg vi på Johan Falk. Riktigt bra. Så nästa söndag lär vi sitta klistrade framför tv:n. Samma tid och samma kanal :-)



Våran isprinsessa ;-)

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Ultraljudet är den 19:e.

Lite nervös är man ju.

Ja,jag kommer säkert att avslöja om det blir pojke eller flicka. =)



Oj så dyrt tyg!Fast det är ju klart,det är så himla fint.

Man skulle ju ha haft sig en symaskin.

2010-01-11 @ 13:23:05
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Emma

Här har du en som ÄLSKAR söndagar :-) Softaste dagen på veckan. Visst är Johan Falk bra? Vi har sett alla 6 filmerna och dom är ju superbra. Älska Frank Wagner ;-)



Vad roligt att Alicia kunde åka. Vi måste köpa skrillor till Knut också. Har ni köpt nya eller begade?

2010-01-11 @ 15:12:43
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

Vad duktig tjej som kan åka skrillor=) och vilket kap...99kr för skorna, perfekt=)



jo magbilder kommer snart...har bara råkat förlägga kameran någerst? förvirrad...oooh ja!



...vi såg också Johan Falk i söndags...det var ju en hur bra film som helst...så vi såg nr 2 igår, fantastiskt bra den med så på söndag har ni nått att se fram emot



kram

2010-01-12 @ 07:21:39
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: therese la

håller med dig om falk filmerna dom är riktigt bra....vi lär sitta klistrade oxå...va duktig hon är eran stortjej...

2010-01-12 @ 11:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0