Helvetet har börjat...

...för mig också.
Det här är första gången jag stiger upp idag. Har dock bara dragit på mig morgonrocken.
Fy fasiken vilken natt.
Vid 2-tiden började det köra massor i magen på mig. Gick upp för att gå på toa, han inte ens kissa färdigt innan jag spydde. Ursäkta infon, kanske inte så kul för er att veta :-)
Sen så va det bara att springa på toan varannan timme om inte oftare.
Va inte utvilad imorse då Alicia vaknade, men tack och lov så är ju Petrus hemma så han fick ta henne.
Har dock bara spytt 1 gång idag på dagen...så jag hoppas att det är över nu.
Nu har jag istället sjukt ont i rygg och huvud för att jag legat så länge.
Det blir spännande att se hur den här natten blir.

Svarar på era kommentarer en annan dag, orkar inte sitta framför pc:n nå mer.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska nog undvika kåge ett par dagar framöver.

Hoppas det inte blir så långvarig magsjuka för er.

2010-01-15 @ 18:24:32
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Linn

usch. Hoppas du enbart behövde kräkas det du redan gjort....du har kräkts nog redan för en livstid....visst är det väl så? ;)



kram och krya på er alla!

2010-01-15 @ 23:11:17
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0