Julen i bilder...

Julaftonsmorgon:


Farfar och Barbro


Alicia, pappa, Jens och faster Lina


Julklappsöppningen började redan här. Här fick Alicia sin dammsugare.


Pappa och Alicia myser och ser Kalle Anka...


Här är det visst nån som kommit i hallen... Ser nästan ut som att Alicia håller på att trilla av soffan ;-)


Nu har tomtarna gått och det är dags att börja öppna alla paketen :-)


Hon hade lite bekymmer med västen som ville åka upp hela tiden :-)

Juldagen:


Alicia, jag och "bobbo" Emil...


Världens finaste hund, Ella...


Alicia spelar trummor :-)


Min kusina tvillingtjejer...Ja ni hörde rätt. Dom är tvillingar och så olika som man bara kan bli, både på utseende och sätt :-)

På annandagen hade jag tyvärr inte med mig min kamera, men jag ska se till att få bilderna sen :-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Härliga bilder! Ni verkar ha haft en mysig Jul.



2010-01-01 @ 21:30:46
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

åh vad kul med bilder=)



ja det är nog bara njuta då magen är liten, för usch vad jag längtar till maj då bebisen kommer och magen försvinner bort hihi =)



kram

2010-01-02 @ 10:00:07
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0