Kort uppdatering.

Idag har jag knappt varit hemma.
Har jobbat till 16:30. sen raka vägen hem och slänga i sig middag och byta om. Köra P på träning och så fort jag och A vidare och såg AIK vinna.
P kom och hämtade A efter han tränat klart, så hon fick inte se den klart.
Hon vaknade kl 7 (!!!) i morse och har dessutom inte sovit nåt på dagis idag...så hon va nog riktigt trött. Det märktes dock inte, för hon va jättesnäll.

Imorgon blir det jobb igen, här i Kåge, så det blir bra. Det är verkligen skönt att det har kommit igång med jobb igen, för det gäller att passa på att jobba medan man orkar.

Nu ska jag bara ta och kolla Tradera och sen krypa i säng. Är trött trött trött!!
Natti.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag vet, det är faktiskt helt galet!! Det kan verkligen komma när som helst känns det som.. Dock inte mig emot :) Nu när Matte blir "ledig" så ska vi komma ner och hälsa på en sväng hade jag tänkt mig. Annars så blir det så länge mellan gångerna..

2010-01-27 @ 08:19:34
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Jo han har en grön sån lampa också =)



Va skönt att det har börjat komma igång med jobb nu!

Man vill ju kunna jobba mesta möjliga innan man börjar mammaledigheten.

Ska du söka om havandeskapspenning sen eller?

2010-01-27 @ 21:44:30
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: theresela

härligt att du får jobba....vilken tid var det på söndag ni skulle komma???

2010-01-28 @ 20:13:54
Postat av: Emma

Tack för länken! Nu ska jag beställa :-)

2010-01-28 @ 20:28:37
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Johanna

God kväll:-)

Skönt att du får lite jobb:-) Är det jobbigt att jobba eller funkar det, med graviditeten menar jag. Hur mår du nu jämförelse med Alicia?

Sååå massa fina kläder i tidigare inlägget, nu fick jag lite ideér som jag tror jag ska prova att sy:-)



Godnatt!

2010-01-28 @ 22:27:36
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0