Magen v. 20+0

Kan inte förstå att halva tiden gått nu :-) Känns som att tiden kommer att springa iväg.
Nu när jag ser bilder på min mage så ser den ju så himla liten ut, mycket mindre än vad jag tycker att den ser ut att vara i verkligheten...
Men men...Här kommer den i alla fall :-)


Vi va just på väg att köra mit Umeå då jag kom på att vi måste ta en magbild innan :-) Och Alicia kom snabbt på att hon skulle minsann vara med hon också ;-)

Så här såg magen ut i samma vecka med Alicia... så nog är jag större nu, men inte överdrivet mycket ändå...


Det här får bli allt för idag, resten kommer nog imorgon :-)

Kommentarer
Postat av: Linn och flisis

vilken söt mage du har... och den verkar vara lite större nu än med alicia också så=) men det är ju skönt om man slipper ha en bautamage (som vissa andra hm....hehe) så man slipper gå och dra runt på den...för det är ju nog tungt i slutet ändå..=)



kram!

2010-01-11 @ 10:52:50
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: therese la

mysig mage, men så jätteliten är den ju inte...om man tänker att du bara är i vecka 20.

jag är då så less på att vara gravid tur det är över snart...

2010-01-11 @ 11:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0