Shopping.

Idag har det verkligen varit turboshopping :-) På dom 30-40 minuterna jag sprang på stan så handlade jag hela 13 plagg!!! Och det blev bara ca 600kr...
Bilder kommer sen.

Petrus och Alicia är ute en sväng och när dom kommer tillbaka ska vi bara byta om och sen gå till E & D och se hockey. Hejja AIK :-) Inte för att jag är så insatt, vet inte ens vem dom spelar mot, men man måste ju hejja på dom i alla fall :-)
Tror inte att det blir så sen kväll ikväll då Petrus ska till Umeå imorgon och spela match...

Trevlig helg på er allihopa.







Vart är alla kommentarerna?!

Kommentarer
Postat av: Ida

2010-01-23 @ 15:40:31
URL: http://varatlillahjartab.blogg.se/
Postat av: Ida

Datorn krånglar...



Visst är det kul att shoppa när man får så mycket för pengarna, ska bli kul att se vad du hittade.



Tunikan till Alicia blev superfin!!



Ha en trevlig kväll.



2010-01-23 @ 15:42:03
Postat av: Sara

Här blev det också turboshopping idag. Barnen fick stanna hos mormor och på en timme hann vi hitta vinterskor till mig, lackskor till sambon, vigselring till mig och lite andra småsaker till bröllopet. Kändes som om man hunnit med massor!! Och skönt att kunna gå på stan själva och få lite vuxentid tillsammans, det behöver man ibland :)

2010-01-23 @ 21:31:59
URL: http://kaipiyonet.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för ikväll!

2010-01-23 @ 23:15:00
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0