Snart helg...

Igår blev det ingen uppdatering här för mig. Hann helt enkelt inte.
Direkt efter jobbet så va det hem och slänga i sig mat och sen packa lite till Alicia för att sen fara och lämna henne hos mormor och morfar. Jag och Petrus fick nämligen i julklapp 2 biobiljetter + barnvakt.
Efter många om och men så blev det tillslut "Snabba Cash"
Om det kommer en fortsättning på den (vilket jag egentligen inte tror) så va den riktigt bra och om det inte gör det så va den inte alls bra. Eller den va bra dom första 100minuterna, men sen kändes det som att slutet kom så snabbt och inte alls va igenomtänkt. Att dom egentligen skulle behöva ytterligare 30 min för att få ett ordentligt slut istället för dom 10 som dom egentligen hade. Det va som så mycket som man inte fick nåt svar på...
Nog om det...

Idag har varit ännu en dag med full fart.
Först jobb. Körde sen till bergsbyn och köpte ett par slalomskidor till Alicia. Vidare till Kåge och Preem för att hämta ett paket och sen på förskolan jag va på igår för att hämta skorna som jag glömde igår.
Direkt efter middagen så tog jag fram målarfärg och roller och fortsatte med målningen vilket jag höll på med till ca 21:30. Tog några korta pauser från det dock då jag satte igång en tvättmaskin, sen torktumlaren då tvätten va klar och sen då jag skulle lägga Alicia.
Sen så har jag även sytt lite ikväll.
Det här är resultatet :-) Har dock inte sytt fast "märkeslappar" på dom än...


Vilken tycker ni bäst om? Själv kan jag inte riktigt bestämma mig då jag gillar alla 4 ;-)



Alicia är verkligen i en härlig ålder nu. Hon kläcker ur sig så roliga kommentarer ibland.
Nu ikväll så tjorvade hon vid läggningen (som vanligt)... Medan jag va ute i hallen och målade så smög hon sig ut ur rummet och stod utanför dörren och ropade på mig.
Då jag frågade vad hon ville sa hon.
"Jag älska dej mamma, vi ska inte bjåka" och så sprang hon fram till mig och gav mig en gókram.
Älskade trollunge.

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Jag har aldrig riktigt trott på det där med hjärtljud. Theo låg på 150-156 några gånger. Annars låg han runt 145-147.



Jag tycker gröna mössan med tågen var fin. Även den gröna med elefanter.

2010-01-28 @ 23:54:14
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Nä inga planer alls på att fara till skell.

Vi har en bil som inte är att lita på och sen har jag inget som helst sug på att fara dit =)



Blir väl kanske då Malin fyller år isof.

2010-01-29 @ 00:28:28
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Martina

Vad roligt med bio! Jag är sugen på att fara men det känns inte som att jag klarar så många minuter i biostolen.. Fina mössor, jag gillar elefantmössorna :)Det var riktigt synd att Matte ska bort på lördag. Hade varit roligt att ses! Jag tror han längtar som en galning efter att få fara i väg för det blir sista gången nu innan BF som han festar..;) Shit vad det närmar sig nu!

2010-01-29 @ 02:28:18
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj har du redan fått hem tygerna, vad fort det gick! Jag älskar mössan med tågen på ! En sån vill jag ha till Knut blink blink ;-) Den bruna är också jättefin, alla är fina! Du är så duktig



Jag är sugen på att se Snabba Cash också, jag älskar älskar älskar Joel Kinnaman!

2010-01-29 @ 10:19:09
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Den gröna med tåg tycker jag var allra finast. hittade ett mönster på mössan som jag beställde till malte, visst efterlyste du ett sånt tidigare.



http://madebymadeleneeriksson.blogspot.com/search/label/SY%20M%C3%96SSA%20STEG%20F%C3%96R%20STEG

2010-01-29 @ 16:52:44
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0