Söndag

Jaha, då va det söndag igen då. Helgerna går ju på tok för snabbt.
Idag har jag inte varit utanför huset på hela dagen.
Alicia for ut en tur på fm med mormor och morfar och då passade jag på att slipa teakmöbeln jag tidigare visat här. Grundade den även och målade dörren i köket och dörrarna i vardagsrummet.
Sen har vi även städat bort här hemma, jag och Alicia.
Petrus har varit i Umeå hela dagen, på match.
Har hunnit sitta en stund vid symaskinen också förstås :-) Gjorde en mössa...liiite större än sist, så nu sitter den som gjutet på Alicia. Är dock inte helt nöjd med mönstret, så jag ska fixa till det lite innan jag gör nästa mössa.
Sent igårkväll så blev det även en kjol till lillan som hon stolt haft på sig idag.
Har även beställt hem mer tyg, så hädanefter så kommer ni att få se lite annat än bara moln ;-)

Nu ska jag ta och duscha och sen se Johan Falk. Längtar massor, för dom 2 som dom visat hittills har ju varit kanonbra.

Nu är det en som ropar på mamma, hon ska bara berätta en sak. Bäst att gå.

Kommentarer
Postat av: mamma

Emma :::Jag säger precis som pappa sa igår att din farmor skulle vara jätteglad att se ditt intresse för att sy.

Hon skulle vara stolt över dig precis som jag är

Ha en bra dag på jobbet.KRAM

2010-01-25 @ 06:27:11
Postat av: Martina

Johan Falk filmerna är bra, dock tycker jag att dom sista två var lite sämre.. Men sevärda var dom absolut :) Roligt att sy, jag är dock sämst på det. Men övning ger färdighet så jag ska ge mig på en voksipåse nu men det blir med assistans från min farmor som är betydligt bättre än mig på det där. Vart beställer du tyg? Jag måste få tag i gortex tyg men det är verkligen svindyrt..

2010-01-25 @ 09:39:18
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0