Tänkte visa er...

..lite vad jag har pysslat med idag...
Det är nämligen städning som stått på schemat.

Tror jag visat er dom flesta rummen i vårat hus, men är inte så säker på om ni sett sovrummet nån gång, för det har vi ju aldrig renoverat. Bara målat fönster då...

Så här har ni i alla fall det :-)




Våra nya snygga sängkläder som luktade urk :-)


Hoppas att det blir att göra en ny sänggavel snart. Vet precis hur jag vill att den ska vara...


Bilder på Alicia från ul:et... Måste nog ta och göra en ny sån tavla också ;-)



Ja, det är som sagt inget speciellt rum alls. Skulle helst vilja byta ut alla möbler och tapetsera...men i och med att det här va rummet som va minst farligt då vi flyttade in så har vi väntat med det längst. Tror dock att det kanske får vänta ytterligare lite då hallen är i stort behov av en totalrenovering.

Idag så har jag och Petrus kommit på en idé vad vi eventuellt ska göra med det här huset. Måste först kolla upp lite priser och sånt först innan jag avslöjar nåt.
Om jag ska vara ärlig och säga vad jag tror så tror jag att det kommer att bli på tok för dyrt så att det inte blir av, men  man kan ju alltid hålla tummarna och drömma lite ;-)
Och dessutom så är det nog lääänge kvar ifall det nu blir av. För först måste vi ju ha lite pengar, vilket vi inte har nu när jag ska vara mammaledig. Vi kommer att få leva på vatten och bröd då ungefär.

Nu piper tvättmaskinen.
I have some work to do....

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Vart har du köpt sängkläderna?

Jag älskar storprickigt!

2010-01-14 @ 22:50:16
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Emma

Dom där sängkläderna är ju superfina! Visst är det H&M? Jag blev sugen på att köpa svarta åt Daniel och rosa åt mig men det blev aldrig av :-)

2010-01-15 @ 08:44:29
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Linn

Ni har ju så himla fint så jag dör...jag vet att jag inte har lagt ut bilder på vårt hus än, men det är verkligen så fult...men nu då vi flyttat upp sovrummen så kan jag kanske lägga ut någon bild iaf...men alla kommer skratta hahah! jag hinner fan aldrig, är aldrig ledig känns det som...=)



Jag ska mest troligt plugga till hösten så då får hennes dagistider variera lite beroende på.... fast det blir ju ALDRIG långa dagar...kanske 9-14 på dgarna istför 06.15-17.00 (4 dagar/vecka)...huvva...



Vi byter dagis för att detta dagis som vi ville ha (och då har fått) gränsar till vårt hus, så det är med andra ord mkt näääärmare då än att ha dagis i stan (då vi bor på Annelund).



jag kollar upp lite dagar/tider så hörs vi av och styr vi någon fikadejt... nästa vecka däremot jobbar jag 8.00-16.30 hinner mest troligt inte ens äta mat, haha, har såååå mycket att göra då... =)



kram!

2010-01-15 @ 08:59:06
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: therese la

snygga gardiner...vart hittar du allt fina tyg...???

2010-01-15 @ 11:36:26
Postat av: mamma

FINT det är i sovrummet

2010-01-16 @ 08:45:31
Postat av: mamma

glömde säga att påslakanen verkar jättefina

2010-01-16 @ 21:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0