v 20...

...går jag in i idag. Känns som att tiden tvärrusat iväg. Snart halvtid :-)
Sen julafton så har jag känt sparkar flera gånger per dag. Är överlycklig...så som jag nojjat mig över det där med sparkarna.
Petrus har dock bara hunnit känna en spark än, men det kommer väl så småningom :-)

Har tagit lite magbilder idag. Käns dock som att magen står still i sitt växande, men egentligen gör inte det så mycket, för det blir ju bara jobbigare ju större den blir, så jag ska nog bara ta och njuta medan den är så här liten. Magbilden kommer sen, för jag har tagit den med päronens kamera, så jag måste först föra in dom på deras dator, då det inte funkar på våran. Jobbigt.

Nu ska jag skynda mig å krypa i säng, för jag behöver ungefär 12 timmars sömn per dygn för att fungera som människa. Är ändå trött :-)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: theresela

längtar att se lite magbilder...se om det börjar synas nåt...

2010-01-02 @ 23:11:04
Postat av: Ida

Blir så glad för eran skull då jag läser din blogg, för det är så underbart att gå och bära på ett litet pyre även fast det ibland också kan vara jobbigt!



Spännande med bilder....



Kram

2010-01-03 @ 00:35:51
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja du min lilla gumma

Det är ju helt underbart när det sparkar i magen

Längtar när jag kan känna ordentligt.

Minns det än när du å din lillebror låg i min mage......

2010-01-03 @ 22:05:37
Postat av: mamma

Ja du min lilla gumma

Det är ju helt underbart när det sparkar i magen

Längtar när jag kan känna ordentligt.

Minns det än när du å din lillebror låg i min mage......

2010-01-03 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0