Vad less jag blir!!!

La Alicia för 2 timmar sen och hon ligger fortfarande vaken!!!! Jag blir galen. Vet inte vad jag ska göra för att få henne att somna!

Idag har varit en bra dag i alla fall. Fick meddelande om jobb i morse, så jag tackade ja och for och tjänade ihop en liten extra slant :-)
Efter middagen for jag och Alicia till hennes kompis Charlie och lekte en stund. Sen va det raka vägen hem och isäng.

Tog fram tyget som jag fick hem igår och började rita och klippa och av det så blev det en sån här.

Jag är faktiskt ovanligt nöjd. Den är dubbelsydd, så den är varm och kan användas nu på vintern, dessutom har jag för en gångs skull gjort av ett mönster, men det finns ett men...ett stort men... Den blev för liten för Alicia. :-( Fy vad besviken jag blir...
Så om nån är intresserad så är denna till salu!

Försökte även fota den på min griniga dotter...


Fler mössor lär det bli :-) Tänkte även avancera lite och försöka mig på kläder till bäbisen och en tunika till Alicia. Det ska bli såååå kul :-) Längtar!!

Imorgon blir det jobb igen i stan...sen helg. Det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Sara

Känner igen det där med sömnproblem... Agnes har hamnat i en period när hon ska göra precis ALLT utom att sova. Måste kissa femtielva gånger, läsa saga etc... man blir trött, men det är nog bara en kort period förhoppningsvis!

2010-01-21 @ 23:04:12
URL: http://kaipiyonet.blogg.se/
Postat av: Lisa

Blev också sugen på att sy lite mer efter mina gardin projekt då jag och symaskinen faktiskt var vänner. Vart beställer du tyg? antar att det finns massvis av bra tyg-shoppar på nätet.

Mössan var jättefin, du kan ju testa att sälja på tradera, har sett att det är rätt många som säljer hemmasytt.

2010-01-22 @ 06:58:04
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Ida

Tack för lösenordet!



Vad duktig du är på att sy, mössan blev supefin!



Jobbigt, hoppas den fasen gör över snart! Känns som att det är nåt alla barn ska gå igenom.

2010-01-22 @ 20:47:56
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Vad heter dammsugaren som ni har nu?

Jag måste verkligen ha en ny. Jag bryter typ ihop då jag ser att skiten bara skjuts fram. Har bytt påse,kollat så att inget har fastnat i slangen m.m.

Men inget. Den är helt enkelt värdelös.



Med Theo är det sådär. Han hostar ganska mycket nu,snorar,skiter löst,är röd i ett öga som varar litegrann. Men ändå är han rätt pigg.

Är Alicia helt frisk nu?

2010-01-22 @ 22:00:25
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0